Intro:
Selvhypnose er det VILDESTE redskab, du kan anvende til personlig udvikling og forandring. Kom godt i gang. Med denne mini-intro får du et godt indblik i, hvad selvhypnose pakken indeholder, og hvordan du kommer i gang.

Rigtig god fornøjelse!

Genre: Selvhypnose

Underviser: Helene Lysekilde

Format: Lydfil

Emne: Selvudvikling, selvhypnose

Spilletid: 06:19

Skab den forandring du ønsker

Denne pakke er til dig, der ønsker at lære at lave selvhypnose.
Med pakken lærer du at skræddersy hypnose til dig selv, dit mål og den forandring, du ønsker at lave.

Har du købt adgang til pakken? Log ind og se indholdet her

Du har allerede evnen til at anvende selvhypnose, og du hypnotiserer allerede dig selv dagligt. Selvhypnose er princippet, som du anvender, når du anvender din forestillingsevne i en indadvendt fokuseret tilstand.

Det kan være, når du dagdrømmer eller forestiller dig noget – behageligt såvel som ubehageligt. Den indadvendte fokuserede tilstand kaldes også en trance.

Med pakken ”Selvhypnose – skab den forandring du ønsker” lærer du at anvende det ubevidste sinds uanede potentialer. Underbevidstheden styrer nemlig det meste af det, du gør – mere en 95 %!

Når du først har forstået principperne i selvhypnose, er der stort set ingen grænser for, hvordan du kan anvende metoden. Med selvhypnose anvender du dit ubevidste sinds uanede kræfter til at støtte dig i at opnå den forandring, du ønsker!

Det kan være relevant at arbejde med selvhypnose, når du bliver ved med at gøre det samme, reagerer på samme måde, har den samme adfærd (uvane), de samme (negative) følelser, selv om du logisk og rationelt ønsker noget helt andet og måske også har aftalt med dig selv at gøre noget andet…

Det gode er til gengæld, at dit ubevidste sind har de bedste intentioner for dig, så når først underbevidstheden eller det ubevidste sind via din understøttende selvhypnose har forstået budskabet om, hvordan det kan hjælpe dig på en mere hensigtsmæssig måde, så er det MEGET lettere at skabe den forandring, du ønsker.

Hvad kan du anvende selvhypnose til?

Stort set alt, hvor sindet og dine (ubevidste) værdier og begrænsende overbevisninger spiller en rolle. Dette er bare nogle eksempler:

  • Selvværd og selvtillid
  • Bekymringer
  • Uro
  • Stærke følelser, fx vrede, jalousi mv.
  • Afhængighed
  • Angst-problematikker
  • Præstation
  • Meget, meget mere

Selvhypnose kan anvendes for sig selv eller som led i øvrigt forløb med personlig udvikling.

OBS: Selvhypnose er ikke terapi, men kan anvendes som supplement til dit øvrige arbejde med dig selv.

Kom godt i gang

Start med intro til selvhypnosepakken. Derefter formulerer du dit mål (find inspiration i de 8 små videoer af 1 til 5 minutters varighed og den medfølgende 1-sides PDF-fil ”Lær at sætte SMARTE mål”.

Vælg derefter at arbejde med en af de to selvhypnoser, lyt evt. til de to korte intro-lydfiler eller læs manuskripterne til hypnoserne og vælg at arbejde med den selvhypnose, du føler dig mest tiltrukket af.

Du kan lave din selvhypnose ved at lytte til den supplerende lydfil af 10-12 minutters varighed eller ved at anvende det medfølgende manuskript (eller begge dele).

I materialet til hver selvhypnose lærer du også, hvordan du kan lave selvhypnose på få minutter: se ”tip” i hvert medfølgende manuskript eller lyt til intro-lydfilen.

Supplerende: NLP-øvelsen ”Få hele nervesystemet med ombord på din forandring” er supplerende og kan anvendes når og i det omfang, du har lyst.

Pakkens indhold

Få adgang til alt indholdet ved køb af pakken i shoppen

Intro:
Den forandring du ønsker at lave, vil du med din selvhypnose plante dybt i dit ubevidste sind. Derfra vil du gøde og vande den, hver gang du laver selvhypnose. For at opnå effekt, skal din forandring være SMART-formuleret. I denne mini-serie på 8-video moduler lærer du at lave SMARTE mål. Hver video varer mellem 1-5 minutter.

Du lærer, at dit mål skal være specifikt og velformuleret. Det skal formuleres positivt uden ordet ”ikke”. Et mål der ikke er SMART, er fx: jeg vil ikke være vred. Et andet eksempel er:  jeg vil bare have det bedre. Et SMART mål er fx: jeg falder let i søvn og vågner frisk og veludhvilet.

Målet skal også være af passende størrelse: Hvis det bliver for stort, er det urealistisk, hvis det bliver for småt, hvorfor så overhovedet gøre en indsats?

Når du først har forstået principperne i SMARTE mål, kan du gå direkte i selvhypnose og formulere målet let og ubesværet.

Tip /FAQ:

  1. Skal du se alle modulerne på samme dag, eller skal der gå flere dage? Det er et temperamentsspørgsmål. Nogle kan lide at summe over nogle dage, andre vil gerne igennem det hele på én gang. Gå din vej, det er den rigtige!
  2. Inden du går i gang: Print PDF-filen ”Lær at sætte SMARTE mål”
  • Video modul 1: Hvad vil du ændre?
  • Video modul 2: S Specifikt og positiv
  • Video modul 3: MMålbart
  • Video modul 4: AAttraktivt
  • Video modul 5: R Realistisk
  • Video modul 6: T Tid
  • Video modul 7: E – Effekt
  • Video modul 8: Dit SMARTE mål – Klar til at gå i gang

Genre: Selvhypnose

Format: Video

Emne: Selvudvikling, selvhypnose, personlig udvikling

Underviser: Helene Lysekilde

PDF til print, som understøtter dit arbejde med de 8 videoer ”lær at sætte smarte mål”

Intro:
Med denne selvhypnose lærer du grundprincipperne i selvhypnose. Når du først har lært principperne, er der stort set ingen grænser for, hvordan du kan anvende selvhypnose. I selvhypnosen putter du dit SMARTE mål dybt ind i dit ubevidste sind og dit nervesystem.

Det eneste, du skal bruge, er din forestillingsevne. Du kan lytte til lydbogen – og når du har lært principperne, kan du guide dig selv. Når du guider dig selv, kan du bruge fra 5 min. til så længe du ønsker!

Genre: Selvhypnose

Format: Lydbog

Forfatter: Helene Lysekilde

Emne: Selvudvikling, positive tanker, bryd begrænsninger, få det bedre

 

Intro:
Med denne selvhypnose lærer du grundprincipperne i selvhypnose. Når du først har lært principperne, er der stort set ingen grænser for, hvordan du kan anvende selvhypnose. I selvhypnosen putter du dit SMARTE mål dybt ind i dit ubevidste sind og dit nervesystem. Det eneste, du skal bruge, er din forestillingsevne. Du kan anvende dette manuskript eller lytte til lydbogen.

Genre: Selvhypnose

Format: PDF

Forfatter: Helene Lysekilde

Emne: Selvudvikling, positive tanker, bryd begrænsninger, få det bedre

Intro:
Nogle gange kan der køre en gammel negativ plade i det ubevidste sind, der forhindrer dig i at skabe den forandring, du ønsker.

Den negative gamle plade kan fx handle om angst, uro i kroppen, stress, vrede, jalousi, ked-af-det-hed, overbevisning om ”ikke god nok”, en følelse af afmagt, ”der er ikke plads til mig” osv. Pladen sætter måske hele nervesystemet i gang: fylder tanker, du mærker det i kroppen, sætter uønskede handlemønstre i gang osv.

Med denne selvhypnose lærer du at erstatte pladen med en ny plade, der er mere understøttende for dig, og derved skaber en dyb forløsning.

Genre: Selvhypnose

Format: Lydbog

Forfatter: Helene Lysekilde

Emne: Selvudvikling, selvværd, bryd begrænsninger, begrænsende overbevisninger, negativitet, negative følelser, få det bedre

Intro:
Nogle gange kan der køre en gammel negativ plade i det ubevidste sind, der forhindrer dig i at skabe den forandring, du ønsker.

Den negative gamle plade kan fx handle om angst, uro i kroppen, stress, vrede, jalousi, ked-af-det-hed, overbevisning om ”ikke god nok”, en følelse af afmagt, ”der er ikke plads til mig” osv. Pladen sætter måske hele nervesystemet i gang: fylder tanker, du mærker det i kroppen, sætter uønskede handlemønstre i gang osv.

Med denne selvhypnose lærer du at erstatte pladen med en ny plade, der er mere understøttende for dig, og derved skaber en dyb forløsning. Anvend dette manuskript eller lyt til lydbogen.

Genre: Selvhypnose

Format: PDF

Forfatter: Helene Lysekilde

Emne: Selvudvikling, selvværd, bryd begrænsninger, begrænsende overbevisninger, negativitet, negative følelser, få det bedre

Intro:   
Denne NLP-øvelse booster din motivation, din styrke og fornyer din energi i forhold til den forandring, du ønsker at lave. NLP står få Neuro Lingvistisk Programmering og handler om via sprog, forestilling og sanser at få hele kroppen og nervesystemet med på den forandring, du ønsker at lave. Du kan lave øvelsen så tit du ønsker, efter du har formuleret dit SMARTE mål.

God fornøjelse.

Inden du går i gang:

Tag 7 sider A4 papir og skriv følgende ord, ét ord på hver side. Dem skal du bruge i øvelsen:

  1. Mål
  2. Omgivelser
  3. Adfærd
  4. Evner / Færdigheder
  5. Overbevisninger / Værdier
  6. Identitet
  7. Større sammenhæng

Genre: Selvhypnose, NLP

Format: Video

Emne: Selvudvikling, selvhypnose, personlig udvikling, omprogrammering, motivation

Underviser: Helene Lysekilde

Spilletid: 11:26

Det kan lyde som en modsætning, men på et eller andet plan får vi noget ud af vores uvaner og problemer. Ellers havde vi allerede ændret dem. Det, vi får ud af vores problem eller uvane, kan ofte være helt ubevidst. Derfor kan det (ubevidst) føles farligt eller som et tab at ændre en uvane eller slippe et problem.

Når dit ubevidste sind er med dig, vil du forandre dig med mere lethed i det tempo, der er rigtigt for dig.

Lær mere i denne lydfil, og lad dit ubevidste sind arbejde for dig og din forandring frem for at modarbejde dig.

Genre: Hypnose, mini lecture

Format: Lydfil

Underviser: Helene Lysekilde

Emne: Selvudvikling, selvhypnose, personlig udvikling, det ubevidste sind, Mini lecture

Spilletid: 04:31

Find flere tip til din forandringsproces i denne PDF.

Format: PDF

Emne: Selvudvikling, personlig udvikling, motivation

Pakken indeholder bonusmateriale dvs. ekstramateriale

  • Hypnose fra uro til ro på få minutter (lydbog)
  • Hypnose fyld dit indre bæger – boost dig selv (lydbog)
  • Stress af (Yogavideo)